tukYman

This website suggests a more compatible use Firefox web browser

Welcome

Rift rift has various I skip, but the finger of a desire to work for carnal desire that I want, which is in a virtual world. Cave life in the foreign country to pursue mouthful of rice up to my stomach that is hungry, until now I still get work as a factory that is not only explore feasible worldly lust

About mE

Thank you have visited the website of me ... sorry it seems less well in all your heart, as I write this blog is only the life of the nation and achieve flood my heart, thank you so much Matur. "anything that it's blogging only use Blogspot"

Demi dollar Aku Rela Ngeblog

jujur men gua ngeblog.....sampai saat ini (orang masih 2 bulan negblog untuk bisa kayak gini)
kuhabiskan waktu, tenaga, pikiran hanya mengejar hawa nafsu dan mendapatkan point dari dolar$$,,,,,,,buset nggak kayak gitu dan sampai sekarang yang gua dapatin $1.7 gila nggak
kampret tenan cari dolar saja sampai jlimet kayak gini tapi gua akuin apa yang kita pelajari, apa yang kita cari, semua itu hanya nafsu mulai dari pemulung, memungut dari blog orang, web orang, sampai2x bikin sendiri saja, kok masih dapatnya minim sekali....ah....sumpek .........habis mau gimana lagi orang cuman hiburan di komputer....gua saranin belajar deh... dengan giat supaya pinter ngeblog dan dapat DOLAR $$ LAR....LAR....LAR...
pusing .....7 keliling "dolar oh dolar"
"blog oh blog"

0 Comments:

Post a Comment